Borsta tänderna så blir du riktigt glad!

Jag har konspirationer angående alla dessa tandkräm och tandborst reklamer som går på tv. I princip alla reklamer har en tandborste eller något liknande som rengör tänderna, men inte i någon reklam (möjligtvis i Listerine reklamerna) så försvinner allt plack, allt äckligt som ska bort.
Det jag tror är att någon reklam någon gång i tiden vart stämda (eftersom jag antar att det är omöjligt att få bort allt som ska bort när man borstar) på grund av att i alla reklamer för fyra fem år sedan visade dem att hela munnen blev skinande ren.
Förövrigt så är de fan sjukt många munhygien reklamer på TV, är fan sjukt.

Kommentarer
Postat av: oliver

Du nailade precis min teori...

2010-11-17 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0