Time for update.

Hej igen!

När man ser att nästintill alla övriga skribenter i den här bloggen skriver så frekvent, så känner man lite press på sig att faktiskt skriva. Anledningen till att jag inte skriver allt för ofta är att det mest troligt blir helt värdelösa inlägg med helt irrelevant information, vilket varken jag eller ni har någon större nytta av. Att producera massa korta inlägg där det inte står mycket av värde känns alltså extremt onödigt.

Sen är det för att jag är lat.

Men till saken, tänkte uppdatera lite om hur livet leker.
Operationen i torsdags gick bra, inga större problem, och fick ett bra resultat från operationen.

Det som läkarna inte såg på magnetröntgen var detta:

Två lösa benbitar som gjort att knäskålen hoppat ur led ett tag.


Hur man ska reagera på det där, det vet jag inte riktig, tanken äcklar mig en aning, men jag är i alla fall nöjd med att jag fått veta vad problemet är och att jag nu kan gå vidare och inom en snar framtid börja min rehabträning.
Att jag kan gå utan kryckor nu känns som en befrielse, dock ska jag inte överanstränga knät genom att gå längre promenader å massa såna grejer.

I övrigt så ska jag väl tillägga att jag, till skillnad från andra medlemmar i bloggen ska utveckla mitt skrivande och inte bara skriva om sport, utan att jag även ska börja skriva om kläder och lite annat smått och gott.

Hoppas att ni fortsätter läsa denna fantastiska blogg!

Det var väl allt för stunden antar jag.

Hejsvejs

PS. Magnus Forssblad (läkaren som opererade mitt knä) är fotbollslandslagets läkare! Heck yeah!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhnej, du som brukade gå på "längre promenader" hela tiden :(

2010-12-07 @ 21:09:14
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Gurra

Om man tar bort alla styckes indelningar (som inte funkar på min blogg.se) så är det här inlägget lika långt som alla värdelösa, icke kvalitetsinlägg som du syftar på :).

2010-12-08 @ 19:31:26
URL: http://ankapaplanka.blogg.se/
Postat av: anders

men det här handlar i alla fall om någonting jag tycker är värt att skriva, eller är min knäskada bullshit? Just saying.. :)

2010-12-08 @ 23:47:00
Postat av: maria

gustaf! lägg in </br> i html-koderna på alla ställen du vill ha ny rad :)

2010-12-09 @ 00:26:00
Postat av: Gurra

taaaaaaack :D

2010-12-09 @ 08:32:14
URL: http://ankapaplanka.blogg.se/
Postat av: Gurra

taaaaaaack :D

2010-12-09 @ 08:32:24
URL: http://ankapaplanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0