What a shame...

Slutade med att vi hyrde den näst nyaste filmen istället för att dra iväg, och om jag ska vara ärlig var den här inte imponerande. Tycker serien tappat den magiska stämning man upplevde i de tidigare filmerna. Mitt intresse för HP filmerna har stagnerat om inte rentutav sjunkit i takt med min ålder, samma sak med The Simpsons. I halvblods prinsen var det ungefär en scen jag uppskattade, resterade scener saknade charm, magi och framför allt stämning. I slutet av filmen gick inte tankarna på vad som ska hända här näst, för det hade man redan lyckats lista ut, utan snarare till när filmen skulle ta slut.
4 av 10 ankor och nu är jag väldigt givmild

Kommentarer
Postat av: Miche

Halvblodsprinsen var ju iof en av de bättre filmerna. För första gången bestämde man sig för att göra en bok till film istället för att göra en bok i filmform. 7an del 1(?) ska dock vara bra enligt de omdömmen jag hört så ge inte upp :)

2010-11-21 @ 02:14:53
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Petra

Funderar nu på att sluta läsa den här bloggen. Haha.

2010-11-21 @ 02:57:36
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Gurra

Haha men vafan :D, Toazter somnade när han såg nyaste HP.. och Felix i min klass tyckte den var sådär :/

2010-11-21 @ 14:30:00
Postat av: Gurra

I halvblods prinsen (filmen) spränger dem ju kråkboet eller vad de hette, och i böckerna efter halvblods prinsen är kråkboet med..

2010-11-21 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0