¡Viva Barcelona!

marika säger:
jag vet att det är det ditt sär
När jag rör mig mot sängen för att avsluta denna fantastiska kväll så går inte tankarna åt de nya sängkläderna som klär min säng, inte heller till det underbara baksnuset som jag avslutat kvällen med, utan mot en match utan desslike.
Det finns nog inget bättre att se på fotboll med sina vänner, en iskall Falcon Bayersk i handen, en prilla under läppen, lite tilltugg och en påse godis. Det ska givetvis inte vara vilken påse godis som helst. Den här påsen ska fyllas på eftersom och ska fyllas med allt från vackra passningsspel till klassmål. På den här påsen med godis ikväll stod det Barcelona, och den var fylld med i princip allt jag vill att en godis påse ska fyllas med. Givetvis är inte alls en Barcelona godis påse i närheten av när Bajen gör några av sina mäktigaste matcher, men den här var allt nära.
Men det sorliga är med dessa sorters godispåsar är att de inte räcker i flertalet dagar, utan endast i 90 minuter. Men jag vet inte, det kanske är bra, eftersom efter den här kvällen är jag mer än mätt på godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0