Paranormal läskig, i think not?

Väldigt sent påkommet såg jag full och glad att Paranormal Activity skulle visas 19:35 på canal+, mitt i all glädje över att ha hittat något att göra som inte allt är för ansträngande så kniper magen ihop. Tanken att jag inte hade ätit något ordentligt på hela dagen hade nått magen. Jävla osis. Skyndade fort iväg till kinan för att fort hinna med filmen, då telefonen ringer, det är syrran som ber mig köpa en liten sushi åt henne, ännu mer osis. Jag pumpar på som fan för att nätt och jämt hinna hem till början av filmen, precis när jag ska börja röra mig hemåt så ringer syrran igen och ber mig handla dips (nya ordet för chips och dip), idéen lät inte helt fel och jag hade inte en tanke på att jag var tvungen att skynda mig hem till filmen.
Den "läskigaste filmen någonsin", filmen som gjort att flera tusentals människor inte kunde sova, förstördes med att jag kom in tjugo minuter för sent efter den startat, ett konstant smaskande från hörnet av soffan, och en syrra som förstörde stora delar av filmen genom att avslöja vad som skulle hända.
Frågan är bara om det är värt att ge den ett försök till eller om det läskiga är nu förstört för all framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0