Facking löööv sjukhus

Hade fått massvis med post den här veckan och när jag kollade igenom alla breven såg jag ett från Karolinska som min läkare skrivit under. Öppnar och antar att det är angående något skitläkarbesök (jag gillar hur rättstavningsprogrammet inte vill rätta "skitläkarbesök") som det brukar vara. Men till min förvåning har hon bokat in en operation den 22 december som jag är illa tvungen att göra. Detta innebär att det finns en risk att jag missar självaste julafton, vilken vore en jävla miss eftersom hela min (lilla) släkt kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Petra

MISSA julafton!? Det är ju galet.

2010-11-29 @ 21:47:11
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0