Blogg?

Efter en start på bloggen som har handlat om snoppgluttande skogshuggare, och järngrepp om bollar, så finns det väl bara ett sätt att börja mitt skrivande här på bloggen med.

Penis.

Skönt. Nu när alla formaliteter är avklarade kan jag väl berätta vem jag är som skriver. Mitt namn är Oliver, och jag är en usel bloggare på alla sätt och vis. Jag skriver ointressanta saker, och jag skriver alldeles för sällan. Med andra ord är jag som precis alla andra som bloggar. Och, eftersom folk uppenbarligen tycker att det är intressant att läsa bloggar, så är ointressant och dålig på att uppdatera antagligen bra egenskaper i den bloggvärld som vi nu satsar på att erövra.

Så efter sån här bra marknadsföring finns det bara en sak för er alla att göra. Lägg till ankapaplanka.blogg.se (fantastiskt bra namn för övrigt) som bokmärke. Eller ännu bättre, sätt den som startsida. För snart kommer den här bloggen vara fylld med ointressanta inlägg om ointressanta saker. En perfekt blogg med andra ord, och ni kommer att vilja läsa den det första ni gör på dagen, och det sista ni gör på kvällen.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0