Will things ever be the same again?

Okej.. I think i'm losing it. Jag har hör, och har hört Europe - The Final Countdown nu i över en halvtimme, det är antagligen det sjukaste jag varit med om. Om jag skulle beskriva hur det låter i mina öron så är det ungefär som om grannhuset har fest, och det låter in i huset, fast väldigt lågt. Det är tillräckligt högt för att utforma de mesta orden men det är inte alls särskilt högt.
Jag har varit utomhus två gånger och försökt hitta ljudkällan, men, hör absolut inget utomhus.
Jag har varit runt om i huset och försökt lyssna men det låter likadant.
Jag har öppnat fönstret och försökt men det funkar inte heller.

Det enda som funkar är att sätta fingrarna för öronen, men när jag tar bort dem fortsätter låten på exakt samma ställe där den sluta (vilket bevisar lite att det är i mitt huvud eftersom låten inte fortsatt samtidigt som jag haft fingrarna i öronen).
Det jag tror kan ha orsakat denna konstant repeat i mina öron är för mycket NHL spelande, eftersom låten spelas där lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0