"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got into my pajamas I'll never know."

 

HELLO WORLD!
Är ungefär exakt ett år sen sedan Anders, Oliver, jag själv och Karl startade våra två tvilling bloggar som sedan dog ut på grund av brist på inlägg. Vi tänkte dubbelt så många personer, dubbelt så många inlägg, så nu kör vi. En sammanslagning av dess like där även Christian har hoppat på tåget, vad kan det här bli om inte mer än awesome?
Istället för att fokusera på att presentera varje deltagare i den här bloggen överlåter jag ansvaret till någon annan!
Jag drar igång bloggen med rivstart istället, here goes..
Jag sov naken i natt (haha sjuk start på ett första inlägg men whatever), och kliver upp ur sängen för att ta den rutinmässiga morgonduschen. Jag börjar röra mig mot duschen samtidigt som jag hör värsta motorsågs ljudet utanför fönstret, jag vänder på huvudet och ser chockat att en snubbe sitter i trädet utanför och glor tillbaka lika chockat som jag såg på han. Vilken jävla start på morgonen,  vaknade till iaf..
Mor min hade sagt att dem skulle hugga ner ett träd en bit i från oss, men inte fan trodde jag det var de enda trädet med insyn in i mitt rum!?
Alla mornar kan ju inte starta likadant, men i framtiden om jag får välja, så slipper jag gärna nakenögonkontkat med en skogshuggare.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Miche

Haha bra start där! Detta ska bli intressant att följa ;)

2010-11-11 @ 15:26:36
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: oliver

Det här hade omöjligt kunnat börja bättre på något sätt.

2010-11-11 @ 19:39:03
Postat av: Anonym

Synd att skogshuggare är ett så mansdominerat yrke..

2010-11-11 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0