Så det kan gå

Satte mig på bussen i fredags mot haninge centrum för att köpa fifa, nu tänker ni, å nej... ännu ett sportinlägg men neeeeejnejnej nej så fel du har.
På vägen hem så sätter jag mig i en vanlig stol bredvid min rullstol, åker några stationer utan att något händer. Efter ett tag stiger en tjej i 17-18års åldern på bussen med sin lilla hund i famnen, och utan att tänka sig för sätter sig i min rullstol. Jag tittar på henne å säger "Ähh hejj?", hon svarar som om jag vore vem som helst "Halloj!", sedan märker hon att hon satt sig i någon randoms rullstol på bussen och hoppar upp sjukt chockat. Hon säger röd i ansiktet ursäkta och går snabbt längst bak i bussen.
Märklig situation det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0