Praktikrapport två.noll

Hade precis ett kort och gott möte med min handledare, om hur praktiken varit, fyllde i lite papper, men jag fick även respons. Hon var jättenöjd med min insats, och hade bara hört goda saker om mig av alla andra medarbetare. Hon hade hört från andra att jag var social och trevlig, förstod arbetsuppgifterna bra, tog in förklaringarna snabbt och arbetade självständigt. Hon sa även att jag arbetade snabbt och gjorde oftast klart uppgifterna långt innan de trodde jag skulle vara klar! Jag tror anledningen till det är att jag har använt mig mycket av datorer i mitt liv, vilket gör att jag förstår saker snabbt, rör musen snabbare, skriver fort utan att behöva titta på tangentbordet osv. Något annat som var roligt att höra var att alla trivdes med mig, och tyckte tiden hade gått så fort. Vilket inte var fallet med många andra praktikanter där dem snarare väntade på att tiden skulle ta slut.

Hon erbjöd mig även att sommarjobba här på ekonomiavdelningen till nästa sommar, och jag skulle ringa vid våren ifall jag var intresserad.

Detta var oerhört glädjande att höra och roligt att dem tyckte jag skötte mig tillräkligt bra för att få jobba här till sommaren.
Var och köpte fikabröd på lunchrasten, nu är det avtackningsfika med hela arbetslaget!
Tjoho :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0