Fö helvede

Nu har det alltså varit en terrorist attack mot Sverige, och de som gjorde det har antagligen fått stöd av någon större terrorist grupp. Jag blir först och främst rädd när jag tänker tanken att någon smäller sig själva i luften i stockholm, men även jävligt förbannad när de som gör de säger att vi har ett krig emot islam, att vi stöder Wilks. Jag ställer mig ifrågasättande till hur vi stödjer honom? Jag tror de flesta tycker att han är en åsna, även fast många också tycker att han inte gjorde något fel med det han gjorde. Alla stödjer rätten till att uttrycka sig, men sen om det han gjorde var idiotiskt eller inte är en helt annan femma. Sen vadå kriget mot islam? Är inte ett av de länder som tar in flest invandrare från mellanöstern och försöker ta hand om dem så gott vi kan?
Nej jävla skaft asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0