Curse you, you damned matteprov!

Såhär lagom till slutspurten av terminen har även denna hemska förkylning nått mig. Seg i hela kroppen, ont i halsen, död i huvudet och en förkylning för mig innebär också att hela kroppen säger stopp och varenda led värker och blir stel. Inte så härligt, speciellt inte när man har matte prov om en timme... Jag har även en religionsuppsats, praktikrapport (PÅ MAX 25 SIDOR?), rättskunskapsprov på torsdag, organisations uppgift med.. facking mera... Nej fy.
Och eftersom några har missbrukat omprovskvällarna i matten, så innebär det att man inte längre får skriva omprov i matematik, vilket innebär, skriver jag inte det här provet, får jag ett IG, och måste skriva minst G på nationella.. Jag är väl förberedd i alla fall, så hoppas huvudet fungerar under detta matteprov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0