ÅÅÅÅÅÅÅ EEEEEEH EEEOOOO PETTER!

PETTER PETTER ANDERSSON, ANDERSSON, ANDERSSON, PETTER PETTER ANDERSSON, ANDERSSON, ANDERSSON!
Äntligen är han tillbaka, jag förstår inte att man kan ha så maximal otur att dra på sig en skada i knät, vara borta ett år, komma tillbaks, och dra upp samma skada igen första matchen. Och allt det när han äntligen har blivit utlandsproffs. Nej, den här talangen förtjänar mycket mer, och jag hoppas verkligen inte det är för sent för hans skull.
Nu har han lirat en match igen, och hängde en balja!
Sen vore det också väldigt trevligt om han kunde spela några matcher så Hammarby får betalt för han... eftersom källor säger att vi inte i närheten har fått de pengarna vi sålde han för.
Vilket för mig osmakligt in på Hammarbys kontrakt skrivare. Jag tror inte det finns större muppar i fotbolls Sverige (jo, typ hela svenska fotbolls förbundet, disciplinnämnden, malmöfans, sportbladet, blåvit, aik, djurgårn...  voyne voyne... jag nämner inte ens alla... Styrelsen är också muppar....)
Fan jag hade ju tänkt att göra ett glatt inlägg om Petter, men jag antar att det är en omöjlighet att vara överdrivet lycklig när man pratar om kontrakt och pengar när det gäller Bajen...
Forza!
*Hmm... man skulle kunna tro det är Anders jag skriver om i början av inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0